Fitness i dijeta

Vikend dijeta: Gladuje se samo vikendom, mjesečno tri kilograma manje!

Napisao H. H.

Vikend dijete su jednostavne, jer ishranu treba kontrolirati samo dan ili dva. Ne gubi se mnogo kilograma, ali se može oblikovati tijelo.

JEDNODNEVNA

Ovom minidijetom na ishranu treba pripaziti samo 24 sata, što je, ako se redovno primjenjuje, dovoljno za gubitak do tri kilograma u mjesec dana. Možete odabrati jedan od predloženih jelovnika. Obavezno popijte barem dvije litre vode.

DAN JAGODA – 250 g ananasa, kg jagoda, 200 g povrća, 100 g kivija, 60 g krompira. Krompir se važe dok je sirov.

DAN RIŽE – 150 g riže koju treba kuhati u mnogo vode i podijeliti na tri porcije. Ujutro i navečer u rižu možete dodati malo povrća, a za ručak 200 g kuhanih paradaiza.

DAN KROMPIRA – 700 g krompira i 600 g kuhanog povrća razdijeliti na tri obroka. Krompir može biti kuhan ili pečen u pećnici, a povrće kuhano na pari. Dopušteni začini su peršin, majčina dušica, vlasac te mažuran.

DVODNEVNA

Ovom dijetom ne gubi se mnogo kilograma, ali može se oblikovati tijelo. Traje samo dva dana, a dopušteno ju je ponoviti svake dvije sedmice. Pijte mnogo vode i maksimalno reducirajte sol i šećer. Lagana tjelovježba doprinijet će oblikovanju tijela

1. DAN

  • Doručak – Šoljica šumskog voća, ploška tosta, šoljica kafe.
  • Ručak – 120 grama tune konzervirane u prirodnom soku, ploška tosta, šoljica kafe.
  • Večera – 100 g bijelog mesa sa žara, 240 g mahuna, 120 g cikle, 100 g voćnog sladoleda.


2. DAN

  • Doručak – Šoljica šumskog voća, tvrdo kuhano jaje, kriška tost kruha, šoljica kafe.
  • Ručak – 200 g mliječne kaše, pet integralnih krekera.
  • Večera: Uzmite šoljicu riže sa povrćem, piše “Aura“.

Komentari

komentara