Fitness i dijeta

Za dvije sedmice sedam kilograma manje: Japanska dijeta koja topi masne naslage

Napisao H. H.

Ovaj restriktivni režim ishrane može da se sprovodi u bilo koje doba godine. Najteža su prva dva dana kada se organizam privikava na manju količinu hrane.

Japanska dijeta traje dvije sedmice i tokom tog perioda moguće je izgubiti do sedam kilograma. Ovaj restriktivni režim ishrane može da se sprovodi u bilo koje doba godine, jer su namirnice uključene u ovu dijetu dostupne tokom čitave godine, pišu “Novosti“.

Japanci su poznati kao zdrav narod, a za njihov dobar zdravstveni karton, prema mišljenju stručnjaka, velikim dijelom zaslužna je baš zdrava ishrana.

Pridržavanje pravila koje diktira japanska dijeta najteže pada tokom prva dva-tri dana. Potom se organizam navikne na manji unos hrane, ali i adaptira na vrstu namirnica, koje preovlađuju u ovoj dijeti.

Prvi dan

  • Doručak: čaj, dvopek
  • Ručak: dva tvrdo kuhana jajeta, kuhani kupus sa biljnim uljem, čaša soka od paradajza bez soli
  • Večera: riba sa roštilja ili kuhana

Drugi dan

  • Doručak: crna kafa, parče crnog hljeba
  • Ručak: riba sa roštilja, salata od povrća ili kupusa sa biljnim uljem
  • Večera: 200 g kuhane govedine, čaša jogurta

Treći dan

  • Doručak: crna kafa, dvopek od crnog hljeba
  • Ručak: veća pečena tikvica, jabuke
  • Večera: dva tvrdo kuhana jajeta, 200 g kuhane govedine, salata od svježeg kupusa sa biljnim uljem

Četvrti dan

  • Doručak: crna kafa
  • Ručak: rovito jaje, tri velike kuhane šargarepe sa biljnim uljem, 15 grama tvdog sira
  • Večera: voće

Peti dan

  • Doručak: Svježa mrkva, sok od limuna
  • Ručak: kuhana ili pečena riba, čaša soka od paradajza bez soli
  • Večera: voće

Za dvije sedmice sedam kilograma manje.

Komentari

komentara