Magazin

Psiholozi otkrivaju – Pročitajte šta automobili otkrivaju o njihovim vlasnicima

Napisao admin

Karakter ljudi otkrivaju razne stvari i navike koje govore o njima, a jedna od njih je i automobil koji voze.


Automobil (Foto: Cure.ba)

Osobe koje voze BMW smatraju se osobama koje se rado pokazuju, koje cijene ekskluzivnost i pažljivo slijede svoj životni stil. Oni su skloni istraživačkom duhu, a “radost vožnje” s mnoštvom konjskih snaga pod poklopcem motora pokazuje i njihovu potrebu za slobodom i autonomijom. Statistika je pokazala i da su skloni rizicima i da se vrlo često bave nekim malo opasnijim sportom.

Novija istraživanja su pokazala da su današnji vlasnici Mercedesa često samouvjereni muškarci koji već pojavom žele pokazati svoju dominantnost, stručnost i sposobnost vođenja, ali koji i istovremeno veliku pažnju posvećuju sigurnosti.

Kad je riječ o vozačima Porschea, njihovo ponašanje često opasno naginje aroganciji i uglavnom su fizički atraktivni. Oni većinom ne vole imati suvozača, dok vozači drugih prestižnih marki žele kraj sebe imati atraktivnu osobu, po mogućnosti suprotnog spola.

Jedno je istraživanje pokazalo da vozači Porschea imaju i manje aktivan seksualni život od – vozača Renaulta. Razlog je veoma jednostavan: vozači Porschea su često starija gospoda koja su tim sportskim vozilom ispunila svoj san iz mladosti, dok su vozači Renaulta većinom žene stare između 20 i 30 godina kojima je ovaj povoljan “Francuz” prvi vlastiti automobil.

Vlasnici Jaguara zaduženiji od ostalih vozača, da su vozači Volva zapravo mnogo agresivniji nego što se misli, ali se skrivaju iza švedskog čelika i imidža obiteljskih ljudi.

Mnogi proizvođači automobila nisu sretni zbog zaključaka do kojih su došli istraživači, pa tako Opel već godinama pokušava promijeniti mišljenje o vlasnicima tih vozila kao o “dosadnjakovićima iz provincije”. Ni vlasnici Fordova ne uživaju baš glas kao posebno zanimljive osobe, često imaju prekomjernu težinu i vrlo su sramežljivi.

Vlasnike Volkswagena čak ni psiholozi ne mogu opisati za jer taj automobil i dalje vrijedti tvrdnja da je to “automobil za svakoga” pa ga voze i lijepi i ružni i siromašni i bogati i obrazovani i ne baš previše pametni. To bi značilo da u Volkswagen sjedaju oni koji se ne žele isticati, ni automobilom – niti samim sobom.

cure.ba

Komentari

komentara