Magazin

Oznaka u postu i do 1.000 eura!

Napisao H. H.

Društvene mreže već duži period su više od zabave, a za neke su postale unosan biznis. Tako Hana Hadžiavdagić-Tabaković, jedna od najpoznatijih “instagramerica” u regionu, na svom profilu reklamišući odjeću, obuću, hranu, kozmetiku, hotele, kafee… zarađuje visoke cifre.

Što više lajkova i pregleda prikupe njene objave, a oni se mjere hiljadama, time je veća zarada. Nedavno je jedan Hanin post imao čak 71.000 pregleda, piše “Avaz“…

Rame uz rame s Hanom su i Erna Saljević, Zorana Jovanović Zorannah iz Srbije te Ella Dvornik i Sonja Kovač iz Hrvatske.

One su iskoristile sve pogodnosti društvenih mreža, pa su uvezale svoje blogove, Instagram profile, a ni Facebook nije za zanemariti. Objave na društvenim mrežama za njih su posao na kojem dnevno provedu i po 10 sati.

Iako niko ne govori rado o konkretnim ciframa, u krugovima bliskim aktuelnim “instagramericama” može se čuti da je cijena oznake u postu i do 1.000 eura!

Zavidne cifre

Hadžiavdagić-Tabaković za sebe kaže da je influencerica na Instagramu. Ističe da je prezadovoljna zaradom, naglašavajući i da mnogo ulaže u svoj Instagram profil.

Tu su garderoba, putovanja i slično. Ustvari, sve što zaradimo moramo uložiti da bismo ponovo zaradili. Isto kao što pjevači ulažu u dobre pjesme, tako mi ulažemo u svoje postove. Moramo konstantno ulagati i raditi da bismo imali profit. Trenutno radim na tome da se proširim na srbijansko tržište. Ne volim da pričam o ciframa, sudeći prema mom stilu života, ljudi mogu pretpostaviti koliko zarađujem”, govori Hadžiavdagić-Tabaković.

Dodaje da u Zagrebu ima svoju menadžericu te da ima svoj cjenovnik.

“Radim s velikim firmama koje ozbiljno shvataju moj posao i sve to mi donosi zaradu”, priznaje Hana.

Proteklih nekoliko godina jedna od najuticajnijih osoba na društvenim mrežama u regionu postala je Ella Dvornik. Svoju konstantnu prisutnost poduzetna kćerka pokojnog kralja fanka Dine Dvornika odlučila je unovčiti. Javna je tajna da zarađuju visoke cifre, što je nedavno i priznala za hrvatske medije.

Brojne ponude

Dvornik od svog bloga zarađuje i do 10.000 KM mjesečno, za šta su joj, kako je kazala, neophodna četiri jaka sponzora i 16 objava. Ipak, priznaje, put do uspjeha nije bio lagan.

“Shvatila sam da volim putovati i pisati te da nema mnogo takvih blogova. Ali, to je prilično skupo ukoliko vas u početku niko ne sponzoriše. Kako sam bila nepoznata, niko nije želio finansirati moje putovanje. Tako da sam u početku sve finansirala sama. Nakon godinu htjela sam odustati jer mi se činilo da je riječ o neisplativom poslu, ali sam se prijavila na UK ‘Blog Awards’ i kada je moj blog proglašen jednim od tri najbolja, sve se promijenilo i počele su stizati brojne ponude“, kazala je svojevremeno Dvornik.

Zorannah: “Instagram je najjači”

Zorana Jovanović Zorannah u martu 2012. počela je pisati blog.

Ona je svojevremeno priznala da od samih blog postova mjesečno zarađuje između 1.000 i 5.000 eura, u ovisnosti od broja klijenata.

Cijena za link u postu ide do 500 eura, a cijena za kompletno brendirani post, naprimjer da se slika kompletno odjevena u jedan brend, iznosi do 1.000 eura. Danas ne želi govoriti o svom cjenovniku.

“Kod mene se cijeli proces iz hobija u biznis desio spontano. Ja svoj blog nikada nisam pokrenula zbog novca, ali sam sretna što mogu da radim posao koji volim. Najjača mreža danas je upravo Instagram“, kazala je Zorannah.

Pratioci ne razumiju kada smo neraspoloženi

“Ima dana kada i ja ustanem na lijevu nogu, kada mi se ništa ne da. Probudim se neraspoložena, ali moji pratioci to ne žele da vide i nisu u stanju da to razumiju. Naravno da mi se ne da svaki dan biti našminkana i dotjerana, ali posao i društvena mreža mi to nameću”, kaže Hadžiavdagić-Tabaković.

Komentari

komentara