Video Zdravlje

Bosanskohercegovačka fudbalska priča – Film "Bubamara – Linija koja nas spaja" premijerno prikazan (VIDEO)

Napisao admin

Film kojim je Coca-Cola ovjekovječila bosanskohercegovačku fudbalsku priču

(Foto: haber.ba)

Kompanija Coca-Cola je ove godine, u režiji Danisa Tanovića snimila kratkometražni film pod nazivom „Bubamara – Linije koje nas spajaju“.

Riječ je o filmu kojim je kompanija Coca-Cola ovjekovječila bosanskohercegovačku fudbalsku priču, jednu od samo 5 odabranih priča iz cijelog svijeta, a sve u cilju popularizacije ovog sporta, spajanja ljudi u ljubavi prema fudbalu i širenja fudbalske strasti.

Film „Bubamara – Linije koje nas spajaju“ je jedna emotivna priča fudbalskog stručnjaka Predraga Pašića i Fudbalske sportske škole „Bubamara“. To je priča o fudbalu koji ističe ono što je najbolje u ljudima, stvara bolji svijet za svakoga i spaja nas bez obzira na razlike.

Uz glavnog aktera Predraga Pašića, legende bh. fudbala i osnivača Škole fudbala „Bubamara“, u filmu se pojavljuju i bivši i sadašnji polaznici ove škole, koja svoje početke vezuje za ratni period od 1992 – 1995. godine. Školu je osnovao sa željom da fudbal i lopta budu nit koja će povezivati mališane, bez obzira na situaciju i različitosti koje su ih u tim trenucima razdvajale. Radnja filma prati rad i uspjeh Predraga i hiljade djece koja su prošla kroz „Bubamaru“, prikazuje šta je to što ih je držalo na okupu i činilo sretnima, gdje su sada svi ti mališani, te ko su novi klinci koji su dočekali Trofej Svjetskog prvenstva u Sarajevu.

„Bubamara je moje životno djelo na koje sam stvarno ponosan i drago mi je što je zabilježeno na filmskoj traci. Uživao sam tokom snimanja sa svojim bubamarcima i cijelom ekipom i svaku scenu sam proživljavao ponovo. Nadam se samo da će poruka filma o fudbalu koji nas spaja doprijeti do najmlađih, ali i do odgovornih u državi koji bi trebali dati malo više podrške našoj djeci da iskoriste svoj talent kod nas, a ne u drugim državama“, rekao je Predrag Pašić.

Coca-Cola i fudbal su decenijama dvije najveće strasti mladih širom svijeta. U ovoj godini, kada je fudbal centar svijeta i kada se BiH po prvi put plasirala na Svjetsko fudbalsko prvenstvo, Coca-Cola nastavlja tradiciju spajanja ljudi u ljubavi prema fudbalu, širenja fudbalske strasti, te kroz svoje projekte, poput donošenja FIFA Trofeja u BiH i snimanja filmova s fudbalskim temama, omogućava da svi budu dio svjetske fudbalske priče.

cure.ba