Magazin

Lažni profili – Evo kako slavne osobe "varaju" na društvenim mrežama!

Napisao admin

Veliki broj pratitelja Biebera, Rihanne i Lady Gage na Twitteru su lažni profili, dok Obamu prati 41 posto takvih lažnih profila.


Rihanna (foto: esquire)

Za mnoge slavne i poznate osobe status popularnosti danas se mjeri količinom likeova na Facebooku, odnosno brojem pratitelja na Twitteru te je ovdje matematika jasna – što veći broj pratitelja, to je osoba popularnija.

Osim same popularnosti, broj osoba koje su lajkale stranicu na Facebooku ili prate sportaša, pjevača ili glumca na Twitteru vrlo je važan i zbog marketinga te osobe s milionima followera mogu dobro zaraditi ako na društvenim mrežama spomenu tj. reklamiraju neke brandove, proizvode ili usluge.

No, pitanje je koliko je od tih miliona lajkova i pratitelja lažno (Facebook je nedavno objavio da je broj lažnih profila na njihovoj društvenoj mreži veći od 80 miliona) i koliko je kupljeno kako bi se na umjetan način povećala popularnost poznatih osoba, prenosi Dnevnik.hr.

Odgovor na to pitanje pokušala je dati kompanija StatusPeople specijalizirana za upravljanje društvenim mrežama kompanija i poslovnjaka koja je razvila aplikaciju Fake Follower Check s ciljem otkrivanja lažnih profila i pratitelja (spam profila i kupljenih pratitelja) na Twitteru. Iako putem ove aplikacije ne možemo dobiti tačan broj lažnih pratitelja, ona otkriva približnu brojku na temelju tzv. ‘spam kriterija’. Fake Follower Check pronalazi one profile na Twitteru koji imaju malo ili niti jednog pratitelja na ovoj mreži, ali zato prate jako velik broj osoba – što ukazuje da je riječ o spam profilu.

Na Business Insideru primijenili su ovu aplikaciju na profilima nekih poznatih osoba na Twitteru te su saznali da je skoro polovica followera Rihanne i Lady Gage, odnosno 38 posto followera Justina Biebera na Twitteru – lažna. Slično je i sa američkim predsjednikom Barackom Obamom kojeg prati više od 40 posto lažnih profila, dok republikanskog kandidata Mitta Romneyja prati 22 posto spam profila – Romneyja su ranije optužili za kupovanje pratitelja na Twitteru.

Na stranici Digital Trends kažu da se kupovanjem pratitelja, osim što se uvećava ukupan broj profila koji prate određenu osobu, povećava i broj stvarnih osoba koje prate određenog korisnika Twittera jer kada korisnici ove društvene mreže vide da neka osoba ima velik broj followera, često je i oni počnu pratiti jer misle da je riječ o nekoj važnoj i popularnoj osobi.

cure.ba

Komentari

komentara