Fitness i dijeta

“VODENA DIJETA” JE HIT PRED LJETO: Nakon samo sedmicu, rezultati su sjajni!

Napisao H. H.

Uz pomoć ove dijete, kažu, mršavi se nešto manje od kilograma dnevno. I zbog toga ne treba da se drži duže od sedmicu.

Meni za vodenu dijetu ide ovako:

DORUČAK:

Jedna velika čaša vode, čaja ili svježe cijeđenog soka od nekoliko voćki.

RUČAK:

Prije ručka popijte veliku čašu vode, a nakon ručka jednu šolju čaja.

Pojedite koliko god hoćete sirovog povrća, a možete da ga začinite sa sirćetom, uljem i limunom.

U obzir dolaze celer, salata, mrkve, krastavci, luk, paradajz, kukuruz i artičoke.

UŽINA:

Velika čaša vode, čaja ili cijeđenog voća.

Velika čaša mlijeka ili jogurta uz 30 grama sira ili komadić voća.

VEČERA:

Prije večere popijte veliku čašu vode, a nakon večere šolju čaja.

100 grama piletine ili 150 grama oslića ili kuvano jaje sa prilogom od povrća i malo voća.

Naravno, kao i prije svake dijete, trebalo bi da se konsultujete sa ljekarom i provjerite da li vaš organizam može da podnese taj režim.

Izvor: novi.ba

Komentari

komentara