Fitness i dijeta

LAKA I ZDRAVA: Grožđe dijeta

Napisao H. H.

Ako želite da oslabite, iskoristite sezonu grožđa, jer je ono melem za organizam.

Ako želite da oslabite, iskoristite sezonu grožđa, jer je ono melem za organizam. Bogato je vitaminima i mineralima, ubrzava metabolizam i čisti ga, a pritom stvara osjećaj sitosti, pa nećete ni osjetiti da ste na dijeti. Britanski nutricionista dr Ana Bins je osmislila poseban režim ishrane koji garantuje da ćete za samo sedam dana oslabiti tri kilograma. I to na prirodan način, bez muke. Potrebno je, naravno, da se pridržavate plana, ali i da ne pretjerujete sa unosom šećera i soli, zaboravite na majonez i čokoladu.

Suština dijete je da dnevno unosite 300-400 g grožđa, koje sadrži 200-280 kalorija, plus dodatnih 1.200 kalorija kroz ostale obroke na bazi mesa i ribe, povrća (osim graška i graha), voća, maslinovog ulja, pišu “Novosti“…

Nakon tri dana jelovnika koji vam predstavljamo, ponavljajte ga sve dok ne budete zadovoljni rezultatom.

  • Prvi dan

Doručak: parče integralnog hljeba, dvije šnite pilećih prsa, 1 dl mlijeka, jogurta ili kefira

Užina: 200 g crnog grožđa

Ručak: 1 kuhano jaje, 250 g kuhanog povrća prelivenog maslinovim uljem i limunom, 40 g integralnog hljeba

Užina: 200 g bijelog grožđa

Večera: 150 g pečene juneće šnicle, 40 g hljeba, pire od jedne jabuke.

  • Drugi dan

Doručak: 50 g muslija po izboru, 2,5 dl jogurta ili kefira

Užina: 150 g bijelog grožđa

Ručak: 100 g pečenog bijelog mesa, 250 g barenog povrća začinjenog kašikom maslinovog ulja i limunom, 40 g integralnog hljeba

Užina: 150 g crnog grožđa

Večera: 120 g grilovane ribe, 250 g salate od kukuruza i šargarepe, 50 g hljeba

  • Treći dan

Doručak: voćni jogurt

Užina: 200 g bijelog grožđa

Ručak: 100 g tjestenine sa sosom od paradajza i dvije kašike rendanog kačkavalja

Užina: voćna salata od grožđa, jabuka i krušaka

Večera: 150 g mladog sira, 250 g sirovog povrća sa maslinovim uljem i limunom, 40 g integralnog hljeba.

 

Komentari

komentara