Poslovni kutak

Tako jednostavno – 12 načina kako voljeti svoj život, ali i posao

Napisao admin

Navodimo 12 načina kako voljeti svoj život, ali i posao.


Sretna žena (Foto: Cure.ba)

Biste li radije radili nešto drugo?

Ako imate posao, a pod pretpostavkom da je to ono što ste odabrali i želite raditi, postoje stvari koje možete učiniti kako biste svoje radno mjesto učinili još ljepšim mjestom za boravak.

Je li stvar u poslu ili u vama?

1) Motivišite sami sebe

Na putu prema poslu promislite o svim prednostima koje vam ovaj posao pruža, a da pritom glavni faktor nije plaća.

2) Ne vadite stvari iz konteksta

Promatrajte cijelu sliku. Napravite odmak od sebe i svoje radne svakodnevice. Što biste još mogli raditi? Za što vam upravo ovaj posao ostavlja dovoljno vremena? Razmislite o volontiranju ili nekoj drugoj aktivnosti kroz koju možete doprinijeti društvu.

3) Vi ste više od svog posla

Nemojte svoju ličnost previše poistovjećivati s poslom. Nemojte biti ono što od vas očekuju prijatelji, roditelji, profesori već pronađite način kako vam posao može pomoći da budete ‘ono što vi sami želite biti’.

4) Planirajte svoje vrijeme

Sastavite popis zadataka. U njega uključite dugoročne projekte kao i stvari koje morate hitno napraviti. Naravno, ono što je hitno biti će prioritet.

5) Koncentrišite se na zadatke pri ruci

Nemojte da vam pažnju odvlače stvari na koje ne možete uticati i nemojte rasipati energiju na ono što biste htjeli, a realno ne možete ostvariti. Budite strogi prema sebi – sve što morate odraditi prijepodne, napravite. Koliko god posla možete pripremiti unaprijed, učinite. Nagomilani posao izvor je stresa.

6) Tačno utvrdite što se od vas očekuje

Svaki put kada dobijete zadatak koji vam nije potpuno jasan ili vas zbunjuje, reagujte odmah: postavite pitanja, zamolite dodatno pojašnjenje.

7) Proslijedite ono što možete

Postoji li nešto što možete proslijediti drugima, u čije područje rada taj zadatak pripada? Ne možete biti stručnjak za sve.

8) Uzmite pauzu

Ako dane provodite za računalom morate ponekad napraviti pauzu, barem na pet minuta.

9) Naučite se opustiti

Neovisno o tome koliko je vaš posao dinamičan a šef zahtjevan, kad se sve zbroji i oduzme – to je samo posao, a posao nije jedino što postoji. Prirodno je da vas neke objektivne poteškoće uzrujavaju, ali nemojte baš svemu pridavati toliko važnosti. Opustite se.

10) Učinite svoje radno mjesto ugodnijim

Dajte svoj doprinos kvalitetnoj radnoj atmosferi. Nemojte ogovarati u uredu jer time negativno utičete i na ostale ljude koji nisu predmet ogovaranja. Nemojte slušati tuđa ogovaranja. Smanjite druženje s ljudima čiji karakter negativno utiče na vas ili vas čini nervoznima. Budite i vi ponekad kreator dobre radne atmosfere. Potičite svoje kolege jer će vam vratiti istom mjerom.

11) Zbrojite dojmove na kraju radnog vremena

Šta se danas uspjeli obaviti? Jeste li to napravili dobro? Štao biste mogli napraviti sutra i imate li vremena poboljšati neke stvari koje vam već dže vrijeme smetaju ili otežavaju rad? Priuštite sebi šetnju gradom, druženje s prijateljem ili dobar film. Zaslužili ste.

12) Jednom kada radno vrijeme završi – isključite se!

Trećinu dana provodite na poslu, zato nemojte o njemu razmišljati jednom kada nastupi vaše privatno vrijeme. Ne možete stalno razmišljati o poslu – to je iscrpljujuće i krajnje neproduktivno.

cure.ba

Komentari

komentara