Poslovni kutak

“Ja imam dvije svoje firme, uspješan brak i nemam vremena da se bavim takvim glupostima, prerasla sam to prije deset godina”

Napisao H. H.

Činjenica da pojedini rijaliti programi traju više od jedne decnije govori o tome da, bar za sada, nije došlo do zasićenja publike.

Posljednjih 15 godina svjedočimo opštoj ekspanziji rijaliti televizijskog formata koji, iz sezone u sezonu, ne prestaje da intrigira javnost i čija popularnost konstantno raste, piše “Source.ba“.

Rijaliti programi imaju za cilj da predstave ljude koji se ponašaju na sebi svojstven način (ponašajući se i reagujući kao što bi to radili da nema kamera u njihovoj okolini) i to u različitim kontekstima i životnim situacijama.

Današnje rijaliti programe stručnjaci uglavnom ocjenjuju kao posljedicu stanja u društvu.

Emiteri koji emituju ovakav program imaju više ciljeva. Jedan je naravno gledanost, ali drugi je ono što je mnogo opasnije, stvaranje jedne atmosfere u društvu u kojoj ovakvo ponašanje zapravo postaje nešto što je društveno prihvatljivo.

Najpoznatija bh. influenserka Hana Hadžiavdagić je zainteresovala javnost svojim životnim stavovima, ponašanjem, te pojavljivanjem u dva rijaliti šoua.

Za Soruce portal Hana kaže da se koncept današnjih rijaliti programa itekako razlikuje od onog prije deset godina, kada je ona bila jedan od njegovih učesnika.

Pored toga što je stekla određenu popularnost, prisjeća se da je nakon tih rijalitija dobila nekoliko poslovnih ponuda.

Komentari

komentara