Fitness i dijeta

Bacite se na posao – Vježbama do čvrste i lijepe stražnjice

Napisao admin

Za učvršćivanje stražnjice najbolje se pokazao čučanj jer najviše pogađa gluteus maximus, a iskorak i penjanje na klupu odnosno step na platformi bolji su za gluteus medius i gluteus minimus koji se nalaze ispod gluteus maximus-a.


Stražnjica (Foto: Cure.ba)

Najbolje je kombinovati ove vježbe za što bolji učinak. Upale mišića nakon vježbanja su prirodna i normalna pojava kod izlaganja fizičkom naporu.

VJEŽBE :

1. Držeći leđa ravno a stomak uvučen, savijte obje noge tako da pri spuštanju stopala ostanu ravno položena na pod. Pokušajte čučnuti toliko da bedra dođu pod pravi kut s podom, ali nikada ne idite niže od toga. Polako se ponovo uspravite.

2. Stanite leđima oslonjeni na zid. Pomičite stopala prema naprijed dok ne budu 50 do 70 centimetara udaljena od zida.

Polako klizite nadole sve do sjedećeg položaja, tj. dok bedra ne budu paralelna s podom. Ostanite tako pet do deset sekundi stežući mišiće stražnjice.

Otkližite natrag gore, u početni položaj. Ne koristite bedra da biste se odgurnuli natrag uza zid, već jako stegnute mišiće stražnjice.

3. Lezite na leđa, savijte noge i položite jastuk ili presavijeni peškir između koljena. Stisnite bedra i stegnite stražnjicu da malo podignete bokove od poda. Ostanite u tom položaju 5 do 10 sekundi, a zatim se vratite u početni položaj. Oduprite se želji da savijete leđa, što bi ih moglo istegnuti.

 

cure.ba

Komentari

komentara