Fitness i dijeta

Riža dijeta: Smršajte sedam kilograma za tri nedjelje

Napisao H. H.

Tvorac ove dijete je dr Valter Kempner, a kreirana je davne 1939. godine. Namjena ovog režima ishrane u to vrijeme bila je smanjenje krvnog pritiska, regulacija šećera,te poboljšanje zdravlja bubrežnih bolesnika.

Kako je ova ishrana imala efekte na smanjenje težine, počela se koristiti i za mršavljenje. Evo jedne varijante ove dijete koja za tri nedelje skida od sedam do 10 kilograma.

Plan ishrane
Doručak je uvijek isti
šolja riže kuvane u vodi, bez soli ili šećera. Zbog ukusa možete iscjediti malo limunovog soka i dodati malo maslinovog ulja.Tokom dijete kuvajte smeđi (integralni) pirinač.
Užina
komad voća.
Ručak za prvih sedam dana
šolja riže, šolja pasulja, graška ili sočiva, parče integralnog hljeba. Koristite više začina, a manje soli.
Užina
voće
Večera za prvih sedam dana
svakog dana šolja riže i 150 grama nemasnog mesa (pilećih ili ćurećih prsa, svinjske krmenadle, ribe). Meso ne solite, iscjedite samo malo limunovog soka. Možete pojesti tanko parče integralnog hleba.
Ručak za drugih sedam dana
šolja pirinča, parče integralnog hleba.
Večera za drugih sedam dana
Šolja pirinča i parče integralnog hleba.
Treća nedelja
Hranite se po planu ishrane iz prve nejdelje s tim što dodajete i jednu mliječnu užinu između ručka i večere (200 ml mleka ili mali voćni jogurt),pišu Nezavisne
Prije primjene dijete obavezno se konsultujte s ljekarom.

Komentari

komentara