Poslovni kutak

Studentima Ekonomskog i Fakulteta informacijskih tehmologija u Mostaru predstavljen značaj internet marketinga

Napisao H. H.

Ekonomski fakultet Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru kroz redovnu nastavu nastoji svoje studente pripremiti za tržište rada.

Tokom obrazovanja na ovoj visokoškolskoj ustanovi studentima pored nastavnog osoblja, svoja znanja, vještine i iskustva prenose i podršku pružaju gosti predavači, eminentni stručnjaci iz prakse, redovno održavajući interaktivno-kreativne radionice.

Tako su danas studenti multidisciplinarnog studijskog programa, druge godine Ekonomskog i Fakulteta informacijskih tehnologija, smjer Poslovna informatika, u okviru predmeta Preduzetništvo imali priliku slušati gostujuće predavanje o temi “Savremeni koncepti menadžmenta i marketinga u novim medijima – Iskustva iz prakse i BSC”…

Gost predavač bio je magistar menadžmenta iz oblasti poslovnog upravljanja i vlasnik marketinške agencije “New marketing solutions” (NMS), Adnan Hasić, a pod čijim okriljem posluju informativno-zabavni portal “Haber.ba” i specijalizovani portal za žene “Cure.ba“.

Gostujuće predavanje na mostarskom Ekonomskom fakultetu – PR/Haber.ba

Studentima je, na praktičnom primjeru implementacije metode BSC-a i strateškog menadžmenta u Agenciji NMS, prezentovano kako se pravilnim planiranjem i upravljanjem mogu ostvariti zavidni rezultati.

Osim toga, prezentovan im  je i značaj internet marketinga i novih medija u ostvarivanju zadanih ciljeva.

Hasić je govorio i o mogućnostima za pokretanje biznisa u oblasti web poduzetništva, te kroz lični primjer pokazao i nastojao podstaći mlade obrazovane kadrove na osmišljavanje, pokretanje i realizaciju samostalne poslovne ideje.

Gostujuće predavanje na mostarskom Ekonomskom fakultetu – PR/Haber.ba

Studentima je osim kreativne i vrlo zanimljive prezentacije gosta predavača ostavljena mogućnost diskusije i postavljanja pitanja.

Predmetna nastavnica, doc. dr. Maida Bijedić Dizdarević, ističe kako studenti druge godine u okviru praktične nastave imaju zadatak koncipirati marketing projekte i istraživačke studije za preduzeća/institucije partnere Fakulteta i Univerziteta, te da su im predavanja poput današnjeg od velike pomoći.

Komentari

komentara