Luksuz (Foto: Arhiva)
Da ljetovanje može da bude potpuno drugačije od očekivanog, najbolje pokazuje primjer Natalije Božilov, kojoj je prisjeo odmor u luksuznom ljetovalištu Porto Karas u Grčkoj.
Umjesto raskoši u hotelu „Sitonija“ sa pet zvjezdica, nju, supruga i bebu sačekao je trećerazredni smještaj i baš ništa u njemu od onoga što su joj u turističkoj agenciji „Odeon vorld travel“ obećali.
– Uplatili smo ol-inkluziv aranžman u hotelu sa pet zvjezdica. Tražili smo dvije spojene sobe i krevetac za bebu. Obećano nam je da ćemo dobiti. Kad smo stigli, imali smo šta da vidimo. Samo jedna soba je bila spremljena, dok smo na drugu, u kojoj je trebalo da bude krevetac, morali da čekamo dva sata. Kad smo je na kraju dobili, izgledala je katastrofalno. Tepih je bio mokar i uflekan, na posteljini su bile mrvice i neka prljavština. Sto je izgledao kao da nikad nije očišćen, a u lavabou su bile dlake. Obje sobe su smrdile na cigarete, a mi tu treba da smjestimo bebu! Tek kad sam na recepciji napravila skandal, dobili smo dvije lijepo očišćene spojene sobe – priča Natalija i dodaje da je na recepciji zatekla još dvije nezadovoljne porodice.
Ona ističe da tu nije bio kraj njenim mukama, jer je morala da se bori i za krevetac.
– Kad su nam donijeli krevetac, on je bio prljav, dušek isflekan, mrežica iscijepana.
Natalija kaže da su, osim jedne besplatne flašice vode u sobi prvog dana, sve ostalo morali da plate iako su imali ol-inkluziv aranžman.
„Odeon travel“
DOBILA JE SVE ŠTO JE TRAŽILA
Mirko Bauk, vlasnik agencije „Odeon vorld travel“, tvrdi da je Natalija Božilov sama odabrala hotel i da je dobila sve ono što je sa agencijom pismeno ugovorila.
– Tražila je dvije spojene sobe i pošto smo joj objasnili da takve ne postoje složila se da uzme jednu pored druge. Prvi dan po dolasku u hotel žalila se našem predstavniku da joj soba nije sređena i zamijenili su je.
kurir