Magazin

Karleuša postaje zaštitno lice brenda “Versace”?

Napisao H. H.

Jelena Karleuša već duže vrijeme je popularna i van granica regiona, o čemu govore ne samo njeni nastupi, već i izvještavanja inostranih medija o njenoj karijeri, ali i saradnja sa stranim brendovima.

Tako je prije izvjesnog vremena postala zaštitno lice evropskePete, organizacije za zaštitu životinja, a prema pisanju dnevnog lista “Kurir”, JK već nekoliko mjeseci pregovara sa modnom kućom Versace, čije bi trebalo da bude zaštitno lice.

Pop diva u februaru je upoznala vlasnicu modne imperije, Donatellu Versace, kada je bila gošća na njenoj reviji u Milanu. Jelena je dobila specijalan poziv za ovaj modni događaj, te se srela sa Donatellom, koja je bila oduševljena pjevačicinom harizmom, prenosi “Express“.

“Nije bilo teško ne uočiti JK. Donatella je tražila da sa njom razgovara poslije revije, upoznale su se i ona ju je pitala da li bi željela da bude zaštitno lice njene kompanije za Evropu. Jeleni se dopala ideja, ali nisu pričale o detaljima”, kaže izvor i dodaje da bi krajem ljeta trebalo ponovo da se sretnu.

Isti izvor tvrdi da su pregovori u toku već mjesecima, ali da nije poznata cifra koju će Karleuša dobiti za ovaj angažman.

Komentari

komentara