Magazin

Mršavi modeli izazivaju prezir – Mršavice kao antireklama

Napisao admin

Studija britanske poslovne škole Vorvik pokazala je da mršavi modeli izazivaju prezir ženskih konzumenata i dovode do kontraefekta.


mršavica (foto:Novosti)

Žene ne vole da kupuju proizvode koje reklamiraju mršave djevojke, pa bile one prozvane i ljepoticama! 

Studija britanske poslovne škole Vorvik pokazala je da mršavi modeli izazivaju prezir ženskih konzumenata i dovode do kontraefekta.

Takođe, ženama se uopšte ne dopadaju reklame u kojima su modeli ili slavne ličnosti u prvom planu, a bolje reaguju na reklamne kampanje gdje se jasno vidi koji proizvod se reklamira. Istraživanje je pokazalo i da, što smo više izloženi reklamama, imamo veći otpor prema reklamiranom proizvodu. 

“Već pri pogledu na savršena tijela modela aktivira se naš odbrambeni mehanizam i povećava nam se samopouzdanje, tako da na poznatim licima sa reklama vidimo samo mane. Takva negativna osjećanja onda povezujemo sa imenom brenda i odbijamo da kupujemo te proizvode”, istakla je dr Tamara Ansons, vođa studije.

Novosti

Komentari

komentara