Poslovni kutak

Komunikacija sa klijentima – E-korner implementiran u poslovnicama Sparkasse Bank (FOTO)

Napisao admin

Sparkasse Bank je u svojim poslovnicama implementirala inovativnu uslugu pod nazivom E-korner, kao jedan vid elektronskog servisa i alternativnog kanala komuniciranja namijenjen sadašnjim i potencijalnim klijentima.


Sparkasse Bank‏ (Foto: Cure.ba)

E-korner je posebno označen i dizajniran dio poslovnice Banke sa uređajima koji na savremen i jednostavan način klijentima omogućavaju informisanje o proizvodima i uslugama Banke, kao i samostalno ili uz pomoć uposlenika Banke korištenje bankarskih usluga, Internet i mobilnog bankarstva.

Na E-korneru Banka je obezbijedila uređaje (laptop, mobilni telefon i tablet) sa Internet konekcijom, kojima se mogu poslužiti svi zainteresirani klijenti.

„Sparkasse Bank je prva banka u BiH koja je uvela ovakav vid promocije svojih elektronskih kanala. Putem E-kornera klijenti će biti u mogućnosti pristupati demo verzijama Sparkasse mBanking i netBanking usluga, informativnim sadržajima Sparkasse Bank, te u cjelosti koristiti netBanking uslugu“, izjavila je Alma Kratovac, Direktorica Sektora za poslovanje sa stanovništvom Sparkasse Bank.

image

cure.ba

Komentari

komentara