Poslovni kutak

15 godina Jane: Nova komunikacijska platforma najpoznatije regionalne vode

Napisao H. H.

Nakon 15 godina na tržištu i 5 godina od predstavljanja koncepta Jane vode s porukom, Jana ima novu platformu i zaokret u komunikaci

Pod sloganom “Duboko iznad svih“, u samom srcu netaknute prirode svetojanskoga kraja, u petak 18. svibnja predstavljen je novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija prirodne mineralne vode Jana.

Novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica u skladu je s filozofijom brenda i činjenicom da pred potrošače Jana voda dolazi iz netaknutoga izvora, u svojoj iskonskoj čistoći.

Poruke na boci u novom izdanju Jane komuniciraju brojne funkcionalne benefite: prolazeći kroz različite slojeve tla na dugom tisućljetnom putu voda dolazi do zaštićenoga podzemnoga izvora, na čak 800 metara dubine, čime je zaštićena od bilo kakvoga onečišćenja. Dugotrajan prolaz vode kroz razne geološke strukture pokazuje savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom Janinom čistoćom.

Kako bi dobili bolji dojam o položaju samoga izvora i ljepotama svetojanskoga kraja, za novinare je organiziran put u Goricu Svetojansku i posjet Šumskom dvoru, gdje je u želji da doživljaj prirodnoga okruženja iz kojega potječe Jana bude potpun zasvirala i violončelistica Ana Rucner.

Tim povodom, uzvanicima se obratio Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice.

Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom – “Duboko iznad svih” – Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je i u svjetskim okvirima, i ključ je Janine čistoće. Prepoznali su to i potrošači na brojnim tržištima i izvan Hrvatske. Jana je danas prisutna sa svojim asortimanom u više od 20 različitih zemalja i glavni je izvozni proizvod Jamnice. Stoga su čistoća i dubina temelji naše nove kampanje. Tijekom svojih prvih 15 godina na tržištu, Jana je uvijek nametala vizualne i komunikacijske standarde u kategoriji te želimo da i ovaj put bude tako, istaknuo je Seki.

 

Komentari

komentara