Gost predavač o ovoj temi bio je magistar menadžmenta i vlasnik marketinške agencije “New marketing solutions” (NMS), Adnan Hasić.
Studentima je prezentovan značaj internet marketinga i novih medija te mogućnosti za pokretanje biznisa u oblasti web preduzetništva, odnosno virtualnog poslovanja uopšte…
Hasić je studentima, na praktičnom primjeru implementacije metode BSC-a i strateškog menadžmenta u Agenciji NMS, prezentirao kako se pravilnim planiranjem i upravljanjem mogu ostvariti zavidni rezultati.
S obzirom na veliki uspjeh koji je u kratkom roku postigla Agencija NMS, u okviru koje djeluju informativno zabavni portal “Haber.ba” i portal namjenjen ženama “Cure.ba“, Hasić je studentima istakao kako su intelektualni kapital, odnosno znanje i kreativnost koje posjeduju, ključni u uspješnom ostvarivanju poslovnih ideja.
Studentima je istaknuta važnost uvođenja BSC modela koji osigurava provođenje strategije u život, mobilizirajući sve raspoložive resurse za njeno ostvarenje, zatim misiju Agencije NMS, kao i prednosti novih medija.
Predmetna nastavnica, doc. dr. Maida Bijedić Dizdarević , kazala je da će Ekonomski fakultet i u narednom periodu nastojati ugostiti ovako kvalitetne goste predavače, koji će studente kroz praktične primjere iz vlastitog iskustva, potaknuti na osmišljavanje, pokretanje i realizaciju samostalne poslovne ideje.