Poslovni kutak

Kroz praktičan primjer agencije “NMS” studentima Ekonomskog fakulteta predstavljen potencijal novih medija u BiH

Napisao H. H.

Studenti druge godine Ekonomskog fakulteta, Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru, danas su u okviru predmeta Preduzetništvo imali priliku slušati gostujuće predavanje o temi “Savremeni koncepti menadžmenta i marketinga – praktična primjena BSC koncepta u upravljanju novim medijima“.

Gost predavač o ovoj temi bio je magistar menadžmenta i vlasnik marketinške agencije “New marketing solutions” (NMS), Adnan Hasić.

Studentima je prezentovan značaj internet marketinga i novih medija te mogućnosti za pokretanje biznisa u oblasti web preduzetništva, odnosno virtualnog poslovanja uopšte…

Hasić je studentima, na praktičnom primjeru implementacije metode BSC-a i strateškog menadžmenta u Agenciji NMS, prezentirao kako se pravilnim planiranjem i upravljanjem mogu ostvariti zavidni rezultati.

S obzirom na veliki uspjeh koji je u kratkom roku postigla Agencija NMS, u okviru koje djeluju informativno zabavni portal “Haber.ba” i portal namjenjen ženama “Cure.ba“, Hasić je studentima istakao kako su intelektualni kapital, odnosno znanje i kreativnost koje posjeduju, ključni u uspješnom ostvarivanju poslovnih ideja.

Studentima je istaknuta važnost uvođenja BSC modela koji osigurava provođenje strategije u život, mobilizirajući sve raspoložive resurse za njeno ostvarenje, zatim misiju Agencije NMS, kao i prednosti novih medija.

Predmetna nastavnica, doc. dr. Maida Bijedić Dizdarević , kazala je da će Ekonomski fakultet i u narednom periodu nastojati ugostiti ovako kvalitetne goste predavače, koji će studente kroz praktične primjere iz vlastitog iskustva, potaknuti na osmišljavanje, pokretanje i realizaciju samostalne poslovne ideje.

 

Komentari

komentara