Poslovni kutak

FlixBus stigao u BiH: Autobusom do Njemačke za 2 KM!

Napisao H. H.

Najbrže rastući mobilni start-up FlixBus je stigao u Bosnu i Hercegovinu. Time je Sarajevo postalo prvo ishodišno mjesto, te važna polazišna tačka FlixBusa u BiH.

Zahvaljujući regionalnim partnerima kreće i prva zelena linija Sarajevo – Dortmund, koja će lokalnom stanovništvu ponuditi udobno putovanje uz mnogobrojne benefite kao i mogućnost povezivanja s 1000 destinacija diljem 22 europske zemlje po atraktivnim cijenama.

“Od samih početaka ulaska FlixBusa u CEE regiju 2016. godine, cilja nam je bio povezati sve države regije, što znači ponuditi zelenu i pametnu mobilnost i putnicima Bosne i Hercegovine. Samo godinu dana kasnije, to smo i uspjeli. Uključenjem BiH u zelenu mrežu linija, otvorili smo pristup prema ovoj državi iz 22 europske zemlje, ali i omogućili lokalnom stanovništvu da putuje gdje želi i to po vrlo atraktivnim cijenama”, izjavio je Darko Jus, direktor FlixBusa CEE, prenosi “RTL“…

Početak zelene i pametne mobilnosti u Bosni i Hercegovini

Prva zelena međunarodna FlixBus linija kreće 15. 06. s polaskom u 10:00 iz Sarajeva te povezuje direktno sedam destinacija u BiH (Sarajevo, Kakanj, Zenica, Žepče, Maglaj, Doboj, Derventa i Brod) s 14 destinacija u Njemačkoj. Kroz glavna velika čvorišta FlixBusa koja će biti izravno povezana sa Sarajevom, poput Münchena, Frankfurta ili Stuttgarta, stanovnicima BiH uz interkonekcije dostupno je više od 1.000 destinacija širom 22 evropske države.

Ovime je Sarajevo postalo prvo ishodišno mjesto te važna točka polazišta FlixBusa u Bosni i Hercegovini. Prodaja karata je otvorena te ih je moguće kupiti putem www.FlixBus.hr u domaćoj valuti KM, putem mobilne aplikacije ili kod prodajnih partnera FlixBusa. Sve informacije mogu se saznati i putem korisničke službe na +385 (01) 8000 380.

FlixBus putnici će profitirati od mnogobrojnih pogodnosti, prije svega od prioriteta kao što su sigurnost i udobnost. FlixBus u svakom autobusu osigurava više prostora između sjedišta, utičnicu, besplatan internet, besplatnu prtljagu te mogućnost otkaza ili promjene rezervacije do 15 minuta prije polaska bez naplate. Korištenje mobilne aplikacije ima brojne pogodnosti koje uveliko olakšavaju putovanja. Između ostalog aplikacija šalje korisniku obavijest o kašnjenju ili mogućim zastojima.

“S našom besplatnom mobilnom aplikacijom koja podržava iOS i Android sisteme, putnici mogu jednostavno kupiti svoje karte, provjeriti dostupne linije, saznati korisne informacije o svom putu ili se poslužiti navigacijom kako bi locirali mjesto polaska”, dodao je Jus.

Primjenom digitalizacije u tradicionalnoj industriji prijevoza putnika, FlixBus je uzdrmao tržište. Prvi je krenuo s pružanjem usluga mobilne aplikacije uz dodanu vrijednost putniku, a nedavno je integrisan i u Google mapu kao jedinstveni prijevoznik u cijeloj regiji. Koriste li putnici Google mape te tako istražuju mogućnosti putovanja, kao jedna od opcija uz avione i javni prijevoz, ponudit će im se i FlixBus moguća putovanja.

Poslovni model od kojeg će profitirati domaća industrija

FlixBus je započeo kao start-up 2013. godine nakon liberalizacije njemačkog tržišta. Svojim poslovnim modelom u manje od tri godine proširio se na gotovo cijelu Evropu; 2016. godine je otvorena podružnica u Zagrebu koja je time postala regionalni centar za CEE regiju, a u 2017. godini ulazi na daljnja tržišta regije, odnosno na Bosnu i Hercegovinu. Uspjeh FlixBus poslovnog modela potvrđuje da inovacija i poduzetnički duh u kombinaciji s iskustvom i kvalitetom tradicionalnog autobusnog preduzeća čini ovu evropsku zelenu mrežu autobusnih linija snažnom te donosi jedan sasvim novi oblik poslovanja u autobusnom prijevozu putnika.

“FlixBus je svojim poslovnim modelom uspio privući milione putnika širom Evrope, brojimo ih više od 60 miliona. Stvorio je hiljade novih poslova u industriji te ojačao poslovanje regionalnih autobusnih prijevoznika. Ovaj uspješan model prihvaćaju mnogobrojni regionalni autobusni partneri kao model vlastitog razvoja i napretka”, izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.

FlixBus želi Europu učiniti zelenom: nastavlja s planovima za daljnje širenje Bosnom i Hercegovinom

Kada je u pitanju autobusna industrija širom Evrope, posebno na međunarodnim linijama, FlixBus predstavlja evropski br. 1. Čvrsti temelji stvoreni širom Evrope, podsticaj su za daljnje širenje na jugoistok Evrope.

“Ulazak na tržište Hrvatske, Slovenije, a sada i Bosne i Hercegovine, samo je početak širenja mreže regijom. Od otvaranja podružnice u Zagrebu te s pokretanjem novih linija od juna 2016. godine, nezaustavljivo se širimo CEE regijom. U manje od godine dana, proširili smo zelenu mrežu i na Bosnu i Hercegovinu, a ova prva linija samo je jedna u nizu što slijede tukom 2017. godine”, dodao je Čebohin.

Unutar CEE regije, ističe se uspješno širenje zelene mreže u Hrvatskoj u kojoj je u manje od godinu dana (od juna 2016. godine) prevezeno više od 300.000 putnika, povezano gotovo 80 destinacija iz svih dijelova HR prema sedam susjednih država, dok tokom juna slijede nove mnogobrojne međunarodne linije, koje će kretati iz svih dijelova Hrvatske te omogućiti još bolju povezanost sa evropskom mrežom linija.

Trenutno sa 1.000 zelenih autobusa koji su u vlasništvu regionalnih partnera, upravljaju timovi iz Münchena, Berlina, Pariza, Zagreba, Milana i Kopenhagena. S više od 150.000 dnevnih veza u više od 1.000 destinacija, zeleni autobusi godišnje prevezu više od 30 miliona putnika, a do kraja 2017. očekuje se više od 100 miliona putnika.

Komentari

komentara