Fitness i dijeta

Najlakše je prejesti se – Šest malih trikova kako da jedete manje

Napisao admin

Najlakše je prejesti se, ali postoji mnogo malih načina da zaustavimo jedenje bez stvarne potrebe. Evo šest malih trikova, da zavarate sami sebe.


hrana (foto:cure.ba)

Nabavite manje tanjire u tamnoj boji, smanjite TV i upalite lampu u uglu umjesto sijalice, i kao što ste do sada nesvjesno previše jeli, možda isto tako počnete i da jedete manje, a da ne osjetite da ste opterećeni ili uskraćeni.  

1. Uzimajte male gutljaje – Zvuči kao jeftini trik, ali istraživanja su pokazala da manje količine tečnosti pomažu da jedemo manje.  

2. Odaberite namirnicu jakog mirisa – Hrana intenzivnog mirisa pomaže da smanjimo porcije. Ispitanici u jednoj studiji kojima je ponuđen kolač od vanile s različitim intenzitetom mirisa jeli su manje porcije kolača ako im je bila ponuđena vrsta jačeg mirisa.  

3. Kombinujte kontrastne boje – Želite da pojedete manje pirea? Onda nemojte da ge jedete iz bijelog tanjira. Odaberite tanjir čija je boja u kontrastu s bojom hrane i tako ćete pojesti manje.  

4. Služite se vibrirajućom viljuškom – Na američkom tržištu se mogu naći viljuške čiji se mali senzor aktivira ako jedete prebrzo.  

5. Jedite na manjim tanjirima – Ako poslužite hranu na manjem tanjiru, učiniće vam se da jedete manje. Takoćete u prosjeku smanjiti obrok za čak 20 posto.  

6. Prigušite svjetla i smanjite muziku – Jedna studija provedena u restoranima pokazala je da gosti jedu čak 175 manje kalorija po obroku (što je 18 posto manje) ako je u lokalu prigušenije svjetlo i muzika tiša nego inače. Zašto to ne biste isprobali i kod kuće.

cure.ba

Komentari

komentara