Fitness i dijeta

Ova fitness dijeta skida četiri kilograma za sedam dana

Napisao H. H.

Najbolje bi bilo da se dijeta drži bar četiri sedmice, ali po potrebi, može i duže. Uz dijetu, trebalo bi da se u prvoj sedmici izgubi oko tri do četiri kilograma, a onda najviše dva kilograma sedmično.

Ovaj režim ishrane takođe pomaže čišćenju organizma, a koža, kosa i nokti postaju jači.

Prvi dan

Doručak: Sok od mandarine ili narandže ili jedna jabuka i kruška

Ručak: Crni hljeb sa kašičicom majoneza, paradajzom, zelenom salatom, pšeničinim klicama, crnim lukom i kiselim krastavcima.

Večera: Zagrijati malo ulja, kašičicu meda, šoljicu vode, kašiku supe, čen bijelog luka i kašiku soja sosa. Dodati isječenu tikvicu, mrkvu, malo svježeg kupusa i 100 g skuhane tjestenine. Kuhati sve na tihoj vatri pet minuta, piše Ljepota i zdravlje“…

Drugi dan

Doručak: Sok od jabuke i mrkve

Ručak: Prokuhati glavicu karfiola pa ga izgnječiti i umiješati kašičicu soka od limuna, morske soli, origana, majorana i dvije kašičice majoneza. Ovo koristiti kao premaz za crni hljeb, preko čega se stavljaju paradajz i pšenične klice.

Večera: Izdinstati pola glavice crvenog luka na pola kašičice ulja. Umiješati kašičicu biljnog začina i komadić kocke pileće supe. Doliti šoljicu vode i kukuruza (zamrznutog ili iz konzerve). Po želji, začiniti soja sosom i začinima.

Treći dan

Doručak: Svjež sok od narandže ili šljive.

Ručak: Tortilja ili pogača od kukuruznog brašna premazana majonezom, senfom ili maslacem i prekrivena svježim povrćem (krastavac, mrkva) i začinima.

Večera: Zagrijati kašičicu maslaca, umiješati malu kašiku sjeckanih začina, sok od limuna, so i glavicu crvenog luka. U to staviti 125 g nemasne ribe i dinstati osam minuta.

Četvrti dan

Doručak: Svjež sok od jabuke ili narendana jabuka začinjena cimetom.

Ručak: Manji pečeni krompir začinjen sa malo maslaca i biljnog začina i zelena salata.

Večera: Dinstati glavicu luka, manju glavicu celera i manju mrkvu na kašičici maslaca. Dodati po 125 g graška i špinata (može iz zamrzivača), tikvice, manju glavicu kupusa, šoljicu vode. Sve kuhati 10 minuta. Uz obrok jesti i komad crnog dvopeka.

Peti dan

Doručak: Sok od ananasa (ili grejpfruta) ili voćna salata od banana, jagoda, kivija.

Ručak: Pomiješati dvije šoljice sjeckane zelene salate, šoljicu paradajza, šoljicu kelja, šoljicu kukuruza, kašičicu majoneza i kašičicu ulja. Dodati jabukovo sirće ili sok od limuna po želji. Sve to koristiti kao namaz za tortilju ili tanju pogaču.

Večera: 175 g filea morske ribe ispeći na žaru. Preliti mješavinom od 2 kašičice ulja, čena bijelog luka, malo peršuna, senfa i limuna.

Šesti dan

Doručak: Izgnječena dinja i smokve.

Ručak: U izgnječeni avokado umiješati majonez, kašičicu senfa, sok od limuna, malo vode da se dobije gust krem i dodati šoljicu i po heljdinih, šoljicu suncokretovih i pola šoljice pšeničnih klica. Staviti u tortilju ili pogaču.

Večera: Na kašičici maslaca ispržiti 125 g bijelog pilećeg mesa, izvaditi ga, a u sok umiješati začin, malo soka od limuna, glavicu crnog luka i začine. Prodinstati i preliti meso.

Sedmi dan

Doručak: Svjež sok od narandže, ili dinja.

Ručak: Tortilju ili tanku pogaču napuniti šoljicom isječenog kelja, pola šoljice kolutova avokada, pola šoljice klica, isitnjenom zelenom salatom i začinima.

Večera: Isjeckati 130 g šampinjona, prodinstati na kašičici ulja da tečnost ispari. Umiješati malo izgnječenog bijelog luka, sjeckanog peršuna, začiniti i time preliti 100 g kuhane tjestenine.

Komentari

komentara